31 Ağustos 2015 Pazartesi

Gosh CC Cream Illuminating Foundation


Bugün bir ten ürünü olan ve gratis mağazalarında satılan gosh cc kremi anlatmak istedim. Benim rengim 02 ivory. 30 ml'lik bir tüpte satılıyor. Açıldıktan sonra ki ömrü ise 12 ay. 


Ürün kesinlikle ciltte ağırlık yapmıyor, oldukça ince bir yapıya sahip. Sağlıklı ve aydınlık bir görünüm elde etmenizi sağlıyor. Cildin renk tonunu eşitliyor. Aradığınız kapatıcılık ise bu üründen uzak durun. Çünkü kapatıcılığı neredeyse yok. 


Cildim karma olduğundan dolayı almakta kararsızlık yaşamıştım, "Çok parlama yapar mı?" Diyerek. Ürün yağsız olduğundan her zaman karşılaştığım bir parlama sorunu yaşadım. Bu sorunu ise transparan bir pudrayı t bölgeme uygulayarak yok ettim. 


Değinmek istediğim bir konu da bu cc kremi sürdüğümde gözenek görünümünün azaldığını fark ettim ve gönlümü feth eden özelliği bu oldu. Bu nedenle bir makyaj bazı olarak da kullanılabilir. Bir de bana hafif pembe alt tonlu gibi geldi. Ayrıca spf 10 içeriyor. 

İndirimsiz fiyatı 36 lira, indirimleri takip ederek çok daha uygun fiyata bulabilirsiniz. Bir sonra ki inceleme yazısında görüşmek üzere.




3 yorum:

  1. Merhaba, blogunuzun izleyiciler gadgetini aktifleştirirseniz iyi olur, sizi takip etmek isteyenler olacaktır, şuan edemiyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyardığınız için teşekkürler. Sanırım halledebildim, biraz acemiyim de :)

      Sil
    2. Rica ederim, alışırsınız zamanla :)

      Sil