1 Eylül 2015 Salı

Essence All About Matt Fixing Compact Powder


Elimde ki Essence transparan pudra benim sakarlığım sonucu biraz hasar almış durumda. 
İlk olarak söylemek istediğim Rimmel London pudralarından ambalaj olarak daha kaliteli olması, bu ilk artısı.


Beyaz rengine aldanmayın, ayarı kaçırmadığınız sürece una bulanmış görüntüsü ile karşılaşmayacaksınız. Bu pudrayı uyguladığımda yaklaşık 3 saat parlama sonucu yaşamıyorum fakat saha sonra  "Beni tazelemen gerekiyor."  sinyallerini yavaş yavaş veriyor.


Transparan pudralar, renkli pudralara göre hem daha ince yapılı hem de daha doğal bitişli .
Ayrıca çeşitli high-end markaların ürünlerine muadil olarak gösteriliyor.
11 liralık fiyatıyla günlük hayatta kullanınabilecek kategoride.


5 yorum:

  1. Bu pudraya ara ara bakıyorum ama alıp almamakta kararsız kalıyorum.Üç saat sonra parlama yapıyorsa normal pudra'ya devam o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ki etkisi 3 saat sürüyor. Belki başka cilt tiplerinde daha uzun süre dayanır :)

      Sil
  2. Bu pudraya ara ara bakıyorum ama alıp almamakta kararsız kalıyorum.Üç saat sonra parlama yapıyorsa normal pudra'ya devam o zaman :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba canım öncelikle bloğun hayırlı olsun:) takibe aldım bende bloğuma beklerim

    YanıtlaSil