16 Eylül 2015 Çarşamba

Loreal Paris Pure Zone Yüz Temizleme Jeli


Loreal Paris' in bu temizleme pediyle satılan yüz temizleme jelleri çok popüler. Ben de sorunlu bir cilde sahip olduğum için yüzümü güzelce tezmizlemem gerekiyor.

Elimde ki jelin vaad ettkikleri; sivilce ve siyah nokta problemini çözmek. Bir süre düzenli kullandım. Yüzümü yıkadıktan sonra geçici bir gerginlik hissi yaratıyor. İlk kullanmaya başladığım zamanlarda burun kenarlarımı kuruttu ve kaşıntıya neden oldu.


İçinde bulunan salistik asit sayesinde sivilcelere etkisi oluyor ama hepsine değil. %75ini kullanıp bir sonuç alamayınca cildimi bu tür jellerle yorduğumu hissettim ve kullanmayı bıraktım. Bu tür temzileme jellerini artık hayatıma sokmama kararı aldım.
Şuan lavanta sabunuyla düzenli bir ilişkimiz var. Diğer sabunlar gibi cildimi kurutmadı. Şimdilik mutluyuz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder