18 Eylül 2015 Cuma

Essence Tekli Far | 15 Hazel Me Not !


Essence'in 15 numaralı tekli farı ile karşınızdayım. Renginden başlarsak, sütlü kahvemsi bir renk. Bu tür renklere bayılıyorum, kahverengi ve tonları benim olmalı! Ama ne yazık ki bu farın pigmentasyonu gerçekten kötü. Fırçadan göz kapağına transfer olmuyor. Stand da baktığımda güzel gelmişti, çok yanılmışım. Seride ki renklerine göre değişiyor bu pigmentasyon olayı.


Ben bu farı kaş doldurma da bir fenomen olan "Mac-Omega" fara benzettim. Omega içinde daha çok grilik barındıyor ve daha açık sanki. Elim de olmadığı için internet üzerinde ki görsellere dayanarak söylüyorum. Bende bu benzeme olayından esinlenerek kaşlarımı doldurdum. Normalde kaşlarımı doldurmam çünkü doldurduğum da yüzüm kaştan ibaret gibi gözüküyor. Essence 15 numara ile kaşlarımı doldurduğumda çok doğal bir görünüm elde ettim. Zaten pigmentasyonu zayıf olduğundan çok keskin bir görünüm olmuyor kesinlikle.


Genelde piyasada bulunun kaş kitlerinde ki renkler kaşlarıma oldukça sıcak tonlu geliyordu. Kaş doldurmayı bana sevdirten Essence far şu sıralar gönlümün efendisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder