5 Eylül 2015 Cumartesi

Real Techniques Expert Face Brush



Bugün ki konuğum "Real Techniques Expert Face Brush". Uygun fiyatlı fırçalar arasında ismi 1.sırada yer alan bu fırçaları bir de ben denemek istedim. Ve bu çok amaçlı olan yüz fırçasını aldım.

Bu fırça hem toz hem de likit ürünleri ismi gibi uzmanca uyguluyor. Özellikle fırçanın şeklinden dolayı bronzer uygulamak çok kolay.


Fırça, sık kıllı olduğundan pudra uygularken pudranın kapatıcılığını arttırıyor.

Alalı aylar geçtikten sonra bir gün makyaj yapıyorum, yüzüme bir baktım bir adet fırçadan dökülen kıl. Ama bunu benim hor kullanmama verip, daha özenli davranmaya başladım bu sevimli fırçaya.


Bana likit ürünlerde azıcık ürün yiyormuş gibi ve diğer Real Techniques fırçalarına göre biraz sert geldi.
Bunların dışında yıkadıktan sonra kısa sürede kuruyor.

Fiyatı yanılmıyorsam 35-36 lira olması lazım. Sizin kullandığınız uygun fiyatlı fırçalar hangileri ?

3 yorum:

  1. RT fırçaları içerisinde en sevdiğim fırça bu benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok amaçlı kullanılan ürünleri çok severim :)

      Sil
  2. bende merak ediyordum bu fırçayı denemeliyim:)

    YanıtlaSil