5 Eylül 2015 Cumartesi

Golden Rose Velvet Matte Lipstick 06 / 12 / 27


Golden Rose markasının bu rujlarını duymayan kalmadı sanırım. Bence konuşulacak kadar varlar. Şuan 3 rengine sahibim ve diğer renklerini almamak için kendimi zor tutuyorum.
İçinde paraben olmaması kocaman bir artı. Sürümleri, mat olmalarına rağmen çok kolay. İçinde ki E vitamini ile aynı zamanda dudakları nemlendiyor. Ve kalıcılıkları çok iyi, en fazla 2 tazeleme ile günü kurtarıyorsunuz.

İlk olarak 06 numara tam bir turuncu olan renkten başlarsak, yaz başında almıştım. Koyu ve "Ben buradayım." Diye bağıran renkleri kendime pek yakıştırmıyordum. Bir değişiklik yapmak isteyip turuncu bir ruj arayışına girmiştim. 06 numarayla tanışma hikayemiz bu şekilde oldu.

                                               

12 numaralı renk, içinde morluk bulunan bir gül kurusu. Benim "velvet matte" koleksiyonuma katılan son üye. Sonbahar da günlük olarak kullanmayı plandığım ve rengine aşık olarak aldım kendisini.


27 numara ise meşhur Mac Kinda Sexy ruja muadil olarak gösterilen. İçlerinde duruşunu en beğenmediğim. Dudaklarımla bütünleşmedi ve kabuk kabuk durdu. En başta dudaklarımdan kaynaklandığını düşündüm fakat peeling sonrası bile aynı görüntüdeydi. Şu an rengi için elimde tutuyorum. 27 numarayı bulamayanlar daha küçük kozmetik mağzalarına bakabilirler.


Dudak da duruşları ise aşağıda. Işıktan dolayı hafif parlak çıkmış olsalarda tabi ki mat bitişli. 



Golden Rose mat rujlarda diğer markaları solladı. Nedersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder