27 Eylül 2015 Pazar

Wet'n wild Tekli Farlar | Brulee - Nutty


Bugün ki arkadaşlarım cep dostu ve fiyat-performans açısından başarılı iki adet tekli far. İkiside oldukça ünlüler. Brulee rengi göz kapağında ki renk eşitsizliğini çok güzel bir şekilde örtüp, aydınlık bir görünüm sağlıyor. Bazsız 3-4 saat sabit kalabiliyor. Günün geri kalanında yağlı ve çizgi çizgi bir görünüm oluştuyor. Bazlı gün boyu idare edecektir. Son zamanlarda aydınlık görünümünden dolayı kullanmayı daha çok sevdim.


Nutty rengi ise ışıltılı bir renk. Soğuk tonda gibi dursada göz kapağına dağıtıldığında sıcak bir renge dönüşüyor.Paketinde göründüğü gibi soğuk tonda durmasını istiyorsam daha tampon hareketlerle uyguluyorum. Tek başına uygulandığında verdiği görünüm bakımlı bir görünüm. Uğraşmak istemediğimde "Nutty, eyeliner ve maskara" üçlüsünü uyguluyorum.


Gratislerde 7 liraya gibi bir fiyata bulabilirsiniz.

2 yorum:

  1. En sevdiklerim. :) Ben de bugün envy rengini yazdım bloguma. Tesadüf :)

    YanıtlaSil
  2. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil