24 Eylül 2015 Perşembe

Loreal Paris Mega Volume Collagen 24 Hour Mascara


Çoğumuz için maskaralar göz makyajının en önemli noktası. Benim de belli kriterlerim var. Maskaralarda daha çok fırçası plastiğimsi olanları seviyorum. Günlük hayatım da  kirpiklerimi tek tek ayıran ve ağırlık yapmayanları tercih ediyorum. Bende suya dayanıklı olmayan maskaralar bile akma yapmadığından waterproof olması veya olmaması sorun olmuyor.


Loreal'in bu maskarasının fırçası kıllı fırça. Yoğun siyah olması da güzel. Ama ben kullandığımda hem kirpiklerimi yapıştırıyor hem de ağırlık yapıyor. Bu tür maskaraları kullandığım da sanki kirpiklerimi dökecek hissi yaratıyor. Ve hemen silmek istiyorum.


Kirpiklere dolgunluk vermesi de vaadini yerine getiriyor. Suya dayanıklı maskaralar kirpikleri daha kıvrık göstermesini de doğruluyor. Gün boyu sürüldüğü şekilde kalıyor. Günlük hayatımda bu kadar yoğun maskaraları tercih etmediğimden şuan da özel günlerde sürülmek için çekmecemde beklemede.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder