29 Ocak 2016 Cuma

Essence Make Me Brow Renki Kaş Maskarası


Essence'in karaborsa olan şeffaf kaş maskarasını almak için gitmişken bu renkli kaş maskarasıyla döndüm.


Seri de iki tane renk seçeneği var. Bende ki koyu olan rengi. Maskarayı açtığımda fırçanın üstünde minik kıllar olduğunu farkettim. Hafif, rahatsız etmeyecek bir kokuya sahip. Sürüldüğünde biraz hızlı olunması gerekiyor. İlk sürüldüğünde ıslak olsa da bir dakika içerisinde kuruyor ve sabitleniyor. Tek başına kullandığımda memnun kalsamda uzun uzun makyaj yaptığımda far ile boşlukları doldurup bu maskarayla sabitliyorum.

  • Kaş aralarında ki boşlukları tam anlamıyla doldurmuyor.
  • Sabitlemesi beni tatmin etti.
  • Kesinlikle ıslak bir görünüm oluşturmuyor.
  • Normal de dökülmeye müsait kaşlara sahip olduğumdan makyajımı temizlediğimde sıra kaşlarıma gelince hep pamukta en az bir tel kıl ile karşılaşıyorum.
  • Diğer kaş ürünleri gibi zor temizlenmiyor.
Fiyat performas açısından geçer not aldı!

1 yorum: