3 Ocak 2016 Pazar

Golden Rose Velvet Matte Lipstick 16 / 22

Uzun sayılabilecek bir aradan sonra yeni bir postla geri döndüm!

Mevsimin etkileriyle renkler koyulaşmaya başladı. Bu durum kıyafetlerimizde olduğu kadar makyajlarımıza da yansımış durumda. Bende benim için koyu renk olarak isimlendirdiğim ve acayip kafayı taktığım iki rujdan bahsedeceğim.



Tabi ki bu iki ruj Golden Rose markasına ait. Kış aylarına daha opak ve mat rujları yakıştırıyorum. Golden Rose rujların detaylı incelmesine buradan göz atabilirsiniz.

Golden Rose Matte Lipstick - 16


İçinde gül kurusu ve şeftalilik barındıran bir kahve tonu. Ben kahveyim diye bağırmıyor. Günlük olarak çok sık kullanıyorum.

Golden Rose Matte Lipstick - 22



16 numaranın 2-3 ton koyusu. Tam bir kiremit rengi. Üstelik bu sezon kıyafetlerde öne çıkan kiremit rengi makyajlar da ve ojelerde de öne çıkıyor. 16 numaraya göre içinde bordoluk barındırıyor. En koyu rujlarımdan olmasına rağmen günlük kullanabiliyorum.

Kış aylarına yakıştırdığınız favori rujlarınızı yorum olarak yazmayı unutmayın..

2 yorum:

  1. 16 numarayı severek kullanıyordum. 22 numaraya da kesinlikle bakacağım.

    YanıtlaSil
  2. 22 numarası gerçekten cok güzelmiş emeğine sağlık bende yeni blog açtım herkesi beklerim :) caglagrmngl.blogspot.com

    YanıtlaSil