19 Eylül 2015 Cumartesi

Bayram İndirimi Alışverişim

Çoğumuzun beklediği bayram indirimi sonunda geldi. Bu indiriminden olabildiğince az şey almaya ve kendimi kaptırmamaya çalıştım. Çok birşeye ihtiyacım yoktu çünkü.



İlk olarak gratis'ten aldıklarımdan başlarsak, Eklips odaklı bir alışveriş oldu. Eklips ürünlerinde %30 gratis kartlılara + %10 gibi bir indirim vardı. Açılı kontür fırçasını ve eyeliner / kaş fırçasını, 3 tane de kolyesini aldım. Kolyeler sanırım 5 liraya düşmüşlerdi, fırçaların fiyatlarını hatırlamıyorum. Ve Golden Rose Velvet Matte 16 numarayı aldım. O da 10 liraya düşmüştü.


Eco Tools'un bu süngerlerinin methini çok duymuştum. Eve'den %30 indirimle 7 liraya edinmiş oldum. Hatta eve gelir gelmez de kullandım. Beğendim mi beğenmedim mi, kararsız kaldım bir kaç defa daha kullanmam lazım.


Son olarak da Flormar'ın bu 5 liraya düşen allıkları. Kendimi tuttum, tuttum ve sonunda aldım! 02 - hippie fest ve 04 - boho chic renklerini aldım. Aslında gözüm 01 numarasındaydı. Ne yazık ki kalmamıştı.

Ben alışverişimi minimum düzeyde tutmaya çalıştım. Sizlerin alışverişi nasıl geçti?

4 yorum: