21 Eylül 2015 Pazartesi

Essence Dudak Kalemleri


Haftanın ilk günün de tüm yapılan övgüleri hak eden bir üründen bahsedeceğim. Essence markasının dudak kalemleri çok kremsi bir yapıya sahip. Genelde dudağımı çerçevelemek yerine ruj gibi kullanıyorum. Kesinlik dudaklarımı kurutmuyor. Üstelik herhangi bir lip balm kullanmadığım halde.


Bende 5 rengi var. 15 Honey Berry, 05 Soft Berry, 08 Red Blush, 11 in the nude ve 13 Transparent.(yukarıdan aşağıya) 
Nude rengi ilk göz ağrım. Diğerlerini yakın bir zamanda aldım. Aldıktan sonra "Keşke daha önce alsaymışım." dedim kendime. 05 numarası hariç diğer 3 renk yaz - kış kullanılabilecek renklerde. Benim favorim 08 Red Blush. Efsane bir rengi var. Kendime yakıştırdığım nadir kırmızılardan. 


Transparan olanına gelirsek, açıkcası işlevini ben bir türlü çözemedim. Kalemin yapısı vazelin gibi bir yapıda. "Her renk ruju kusursuz sürmek için tek kalem." Fikir güzel ama ya performas? Ben pek bir etkisini göremedim. Belki bir gün lazım olur düşüncesiyle bekletmekteyim kendisini. Renkli dudak kalemlerine tam gaz devam. 

Fiyatları sanırım 3,5 lira olması lazım. Fiyat-performans sınavından başarıyla geçti.

Benim Essence dudak kalemleri hakkında düşündüklerim bu şekildeydi. Diğer renklerine denk gelirsem, affetmem! 

2 yorum:

  1. Blogunuzu yeni kesfettim. Takibe aldim :) Benimde blogum yeni desteginiz icin bloguma beklerim :) Nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğunuz hayırlı olsun. Takibe aldım :)

      Sil