3 Eylül 2015 Perşembe

The Balm Autobalm Palette Hawaii / California


The Balm'ın bu iki minik paleti resmen acil durumlar için yapılmış. At çantaya çık evden.
Her çantaya sığması da bir artı kazandırıyor. Her The Balm ürünü gibi biraz tozutma yapıyor.


İlk olarak "hawaii" isimli olanından başlarsak, pigmentasyonu The Balm'a yakışır şekilde.
Özellikle allığı o kadar canlı ve güzel ki. Bu yaz bronz tenimde bu allığı çok kullandım.


Bu paletlerin dezavantajı ise küçük olduklarından, büyük fırça kulanamama.
Özellikle allıklar da büyük fırça kullanırken biraz zorlanıyorum.


California paletine gelirsek, pigmentasyonu hawaii kadar iyi gelmedi. Ama allığını ve aydınlatıcısını sevdim. California ve Hawaii'nin bir diğer farkı ise aydınlatıcıları.
California'ın aydınlatıcısı ışıltılı bi yapıya sahipken, Hawaii'nin ki ise mat yapıda.


Açık hahve far aynı zamanda kaş farı olarak da kullanılabiliyor. Fakat benim kaş rengim soğuk bir ton da olduğundan bu sıcak kahverengini kaş farı olarak kullanmıyorum.

Ben bu iki paleti çok pratik buluyorum, tatil de ve acil durumlarda  oldukça işe yarıyorlar.
Gratislerde fiyatı 35 lira olması lazım. İndirimlerde yaklaşık 20 liraya bulabilirsiniz.





2 yorum:

  1. Güle güle kullanın.Her ikisini de seviyorum ama favorim California ;)

    YanıtlaSil
  2. Sanki California daha bir güzel gibi geliyor bana da.

    YanıtlaSil